reklama

Bloody Mary

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Bloody Mary

Keď tvoj jazyk navlhčí moje pery,

cítim sa ako Bloody Mary.

Červená okorenená zmes chaosu,

a to si mi dal len pusu.

Keď sa s mojimi vlasmi hráš,

zmyselný náboj v sebe máš.

Jazyk skĺzne ku krku,

stískam ťa silno za ruku.

Keď sa naše oči stretnú v magnetickom pohľade,

nedôjde nikdy ku zrade.

Harmónia myšlienok vyústi k hre vášnivej,

možno trochu bláznivej.

Keď sa naše telá spoja v magickom túžení,

obaja vieme, že už nieto súžení.

V spoločnom výdychu cítime slasť

a každý ďalší výdych je náplasť...

...na staré rany smútku minulosti,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

smejeme sa nádhernej prítomnosti.

A každý ďalší dotyk nežnosti,

unáša nás do večnosti.

Hudobne a písomne,

žijeme si Slobodne :*)

Denisa Mateašiková

Denisa Mateašiková

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Charakteristika mojej človečej stránky je jednoduchá - som žena, píšúca, prežívajúca, snívajúca, snažiaca sa o pokojný a harmonický život svoj i ľudí okolo mňa. Obdivujem a rešpektujem prírodu a jej dary. Zaujímam sa o eko/bio produkty. Milujem cvičenie Jogy a snažím sa žiť podľa Ajurvédy. Milujem koláče od mojej starkej. Nie sú síce ajurvédske, ale sú od srdca : ) Zbožňujem zvieratká :D Vážim si inteligentných, nekonfliktných a neobmedzených ľudí, ktorí sú ochotní príjmať nové poznatky i náhľady na svet. Rada sa stretávam s umelecky zameranými ľuďmi, ktorí majú viacdimenziálne spôsoby vysporiadavania sa s realitou - každodennosťou...Okrem písania sa venujem: samoštúdiu zdravého životného štýlu v rôznych smeroch, make up artu, tvoreniu účesov aj poradenstva v oblasti vlasov, samo-štúdiu v oblasti vlasov, rôznej umeleckej činnosti ktorá je práve v dosahu ; ) skúsila som si aj fotomodeling atď. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaÚvahy a zamysleniaTelo, duša, duch...Varíme intuitívne a chutne

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu