reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Denisa Mateašiková

Denisa Mateašiková

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Charakteristika mojej človečej stránky je jednoduchá - som žena, píšúca, prežívajúca, snívajúca, snažiaca sa o pokojný a harmonický život svoj i ľudí okolo mňa. Obdivujem a rešpektujem prírodu a jej dary. Zaujímam sa o eko/bio produkty. Milujem cvičenie Jogy a snažím sa žiť podľa Ajurvédy. Milujem koláče od mojej starkej. Nie sú síce ajurvédske, ale sú od srdca : ) Zbožňujem zvieratká :D Vážim si inteligentných, nekonfliktných a neobmedzených ľudí, ktorí sú ochotní príjmať nové poznatky i náhľady na svet. Rada sa stretávam s umelecky zameranými ľuďmi, ktorí majú viacdimenziálne spôsoby vysporiadavania sa s realitou - každodennosťou...Okrem písania sa venujem: samoštúdiu zdravého životného štýlu v rôznych smeroch, make up artu, tvoreniu účesov aj poradenstva v oblasti vlasov, samo-štúdiu v oblasti vlasov, rôznej umeleckej činnosti ktorá je práve v dosahu ; ) skúsila som si aj fotomodeling atď. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaÚvahy a zamysleniaTelo, duša, duch...Varíme intuitívne a chutne

reklama

Úvahy a zamyslenia

Vianočné mýty a reality (alebo Ako to vidím Ja)

Denisa Mateašiková

Vianočné mýty a reality (alebo Ako to vidím Ja)

18.12.2014 dnes to cítim takto...

  • 18. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 433x
  • 0
"Trpká príchuť harmónie"

Denisa Mateašiková

"Trpká príchuť harmónie"

Vo svojej práci nahliadam na dielo „Metafyzika lásky a hudby" od významného filozofa Arthura Schopenhauera, pričom sa zameriavam na význam a zmysel lásky, pudov a sexuálne odchýlky. Jeho názory a náhľady porovnávam s nazeraním prívržencov gothic subkultúry na danú problematiku a ich pohľadov na sexualitu.

  • 24. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 820x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu