reklama

Smrť Egu (alebo panovEčná)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

SMRŤ EGU ( ... alebo panovEčná)

Škriabajúc nechtami, ktoré nemám

o biele steny, keď som nemá.

Očné bulvy ma bolia ako po kopanci.

Sme obaja Ega štvanci.

Je jedno, či zelená lúka uchová obraz spomienky.

Je jedno, čo bolo, čo bolo, čo bolo, stále v kruhu bolo....

Je jedno kto som, kto si....

My Sme a

... hádžme po sebe kamienky. //Prečo ???//

Škriabajúc líce

o klince.

Škriabajúc na vyvrátený žalúdok

a hlavu na márne kúsky

máme.

Zas oboch predsudok,

ako čo má byť, nemá byť, má byť, nemá byť., stále v kruhu Byť.

Biť a či nebiť, zmrznuté ruky..... , radšej ani nepiť...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Škriabajúc sa v tejto diere červov a červotočov,

Čo radi miešajú potravu kolotočom...

//Áno, hovorím o zvratkoch tohto žitia plesnivého

a áno, píšem negatívne, perom duseného.

A čo?...//

Škriabajúc si vzájomne zrak viďme konečne,

schyťme hurikán myšlienok do jednej vety

//Milujem ťa - pre tých, čo nevedia, či nepovedia to!//

nezhyňme panovEčne !!!

Denisa Mateašiková

Denisa Mateašiková

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Charakteristika mojej človečej stránky je jednoduchá - som žena, píšúca, prežívajúca, snívajúca, snažiaca sa o pokojný a harmonický život svoj i ľudí okolo mňa. Obdivujem a rešpektujem prírodu a jej dary. Zaujímam sa o eko/bio produkty. Milujem cvičenie Jogy a snažím sa žiť podľa Ajurvédy. Milujem koláče od mojej starkej. Nie sú síce ajurvédske, ale sú od srdca : ) Zbožňujem zvieratká :D Vážim si inteligentných, nekonfliktných a neobmedzených ľudí, ktorí sú ochotní príjmať nové poznatky i náhľady na svet. Rada sa stretávam s umelecky zameranými ľuďmi, ktorí majú viacdimenziálne spôsoby vysporiadavania sa s realitou - každodennosťou...Okrem písania sa venujem: samoštúdiu zdravého životného štýlu v rôznych smeroch, make up artu, tvoreniu účesov aj poradenstva v oblasti vlasov, samo-štúdiu v oblasti vlasov, rôznej umeleckej činnosti ktorá je práve v dosahu ; ) skúsila som si aj fotomodeling atď. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaÚvahy a zamysleniaTelo, duša, duch...Varíme intuitívne a chutne

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu